Wózki formowania nawisowego CVS Ulma z powodzeniem zdały już egzamin podczas wznoszenia obiektów mostowych metodą nawisową w Kanadzie, Czechach i Ameryce Łacińskiej, a obecnie pracują także w Polsce na budowie mostu MS-30.1 na trasie szybkiego ruchu S7 oraz przeprawy przez Odrę MS-4 A/B na drodze ekspresowej S3.

Bazę układu CVS stanowią: kratownica nośna, mechanizmy jezdne i hydrauliczne oraz deskowanie płyty jezdnej, płyty dennej i ścian wraz z systemem podestów roboczych. Modułowa konstrukcja wózka CVS opiera się na elementach systemu MK i pozwala na elastyczne dopasowanie układu do ustrojów o zróżnicowanym przekroju oraz zmiennej wysokości i rozpiętości przęseł. Zastosowanie elementów standardowych oraz ograniczenie ich ilości do niezbędnego minimum przyczynia się z kolei do istotnej redukcji kosztów i ciężaru sprzętu w porównaniu do wózków produkowanych na zamówienie jednej konkretnej budowy.
Wózki CVS znajdujące się w ofercie Ulma umożliwiają wykonywanie segmentów o ciężarze wynoszącym do 300 t i długości do 5 m. System jest zatem uniwersalnym narzędziem pozwalającym na realizację obiektów zróżnicowanych pod względem rozpiętości przęseł i przekroju poprzecznego.
Wózki CVS są obecnie wykorzystywane na budowie mostu MS.30.1 nad rzeką Drwęcą oraz przeprawy przez Odrę MS-4A.