Wizja Milwaukee® jest niezmienna od blisko 100 lat i opiera się na właściwym zrozumieniu potrzeb użytkownika i zdolności odzwierciedlania ich w projekcie wyrobów i komponentów, zapewniając jednocześnie najwyższą jakość materiałów, nowoczesnych rozwiązań i serwisu.
Fot. Milwaukee
Współczesne elektronarzędzia to zaawansowane technologicznie sprzęty wykorzystujące najnowsze zdobycze techniki. Przykładem może być aplikacja Milwaukee® One-Key™, która za pomocą Bluetooth i smartfona pozwala na precyzyjne ustawienie parametrów narzędzi, gwarantując powtarzalność czynności, wpływając na jakość i skuteczność wykonywanych prac, a także na lokalizację narzędzia w przypadku jego zagubienia. Milwaukee® od lat projektuje swoje urządzenia tak, aby były precyzyjniejsze, ergonomiczniejsze, najefektywniej wykorzystywały moc oraz miały jeszcze lepszą jakość. Lider technologii bezprzewodowych jakim jest Milwaukee®, już od bardzo dawna stosuje w swoich elektronarzędziach silniki bezszczotkowe, które znacznie wydłużają żywotność i bezawaryjność silnika.
Dodatkowo stosuje technologię akumulatorów RedLithium-ION™ zapobiegającą przeciążeniom urządzeń, przez co rzadziej muszą trafiać do serwisów.
Branża budowlana jest szczególnie wrażliwa na wszelkiego rodzaju przestoje i nieprzewidziane sytuacje inwestycyjne, które mogą powodować niepotrzebne straty finansowe, a w konsekwencji wizerunkowe. Milwaukee® jako jeden z wiodących, światowych producentów elektronarzędzi i akcesoriów dla tej dziedziny gospodarki, systematycznie udoskonala nie tylko oferowany sprzęt, ale również jego gwarancyjny i pogwarancyjny serwis. Jest to jeden z głównych filarów strategii marki. W Polsce Milwaukee® realizuje usługę serwisową za pośrednictwem firmy KJB Technik, która dzięki bogatemu doświadczeniu zna oczekiwania rynku profesjonalnego i w pełni podąża za najlepszymi, światowymi standardami w tym zakresie.
Najważniejszymi cechami sprawnej naprawy narzędzi jest dobór czterech kluczowych elementów. Pierwszym z nich są ściśle określone procedury, które śledzą postęp w procesie naprawczym na każdym jego etapie. Cały system działań wprowadzany przez KJB Technik, tj. od przyjęcia do opuszczenia narzędzia z serwisu, monitorowany jest przez kadrę zarządzająca. W niezbędnych przypadkach kontaktuje się ona z klientem w celu ustalenia ew. wyceny i akceptacji kosztów.
Fot. Milwaukee
To właśnie kontakt z klientem jest drugim elementem, który gwarantuje skuteczną i szybką naprawę. „Sercem” serwisu są stałe szkolenia i zapoznawanie się z najnowszymi technologiami Milwaukee® oraz technicy, którzy dokonują diagnostyki i napraw. Praktycznie niezmieniająca się obsada na tych stanowiskach powoduje, że jakość wykonywanych prac stale rośnie. Ostatnim ogniwem, które gwarantuje zmniejszenie czasu potrzebnego do naprawy danego narzędzia jest odpowiednie dobranie operatora logistycznego, który zapewni odbiór i dostarczenie sprzętu w najkrótszym możliwym czasie. Zastosowanie wyżej wymienionych kryteriów i stałe uzupełnianie stanów magazynowych części zamiennych w liczbie ok. 3000 sprawia, że elektronarzędzia i akcesoria Milwaukee®, są naprawiane w ciągu jednego dnia roboczego, co w znaczny sposób przyczynia się do zachowania płynności prac budowlanych. Narzędzia, przed przystąpieniem do naprawy są myte i czyszczone, a po zakończeniu testowane. W najbliższym czasie Milwaukee® wprowadzi dla swoich klientów korporacyjnych usługę narzędzi zastępczych na okres realizacji usługi serwisowej. Dzięki tak prowadzonemu serwisowi, użytkownik narzędzia w bardzo krótkim czasie otrzymuje swój sprzęt z powrotem, nie tracąc na jego jakości.
Fot. Milwaukee
Bez względu na to czy mówimy o wielkiej budowie, małej firmie remontowej, czy zakładzie usługowym, najważniejszym elementem zawsze jest człowiek i jego korzyści. Takie myślenie to misja Milwaukee® począwszy od obserwacji ludzi pracujących narzędziami, zrozumienia potrzeb klienta, projektowania, testowania, szkoleń, a także opisanego tutaj serwisu.