GDDKiA: duże zainteresowanie budową drogi S3

Ocena: 0
4383
Do wrocławskiego oddziału GDDKiA wpłynęło łącznie 85 wniosków o dopuszczenie do procedury przetargowej na realizację 5 zadań budowy trasy S3 na odcinku Nowa Sól - Legnica. To pierwszy etap przetargu ograniczonego, w którym wszyscy zainteresowani wykonawcy składają wnioski o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Wykonawcy, którzy pozytywnie przejdą weryfikację wniosków zostaną zaproszeni do drugiego etapu, w którym będą mogli złożyć swoje oferty.

Budowa północnego odcinka strasy S3 na terenie województwa Lubuskiego i Dolnośląskiego przewiduje realizacje pięciu zadań. Zaprojektowanie i wybudowanie drogi ekspresowej S-3 Nowa Sól - Legnica (A-4):
  • Zadanie I od węzła Nowa Sól Południe do węzła Gaworzyce (bez węzła), o długości ok. 16,4
  • Zadanie II od węzła Gaworzyce do węzła Kaźmierzów (bez węzła), o długości ok. 16,9
  • Zadanie III od węzła Kaźmierzów do węzła Lubin Północ, o długości ok. 14,4 km
  • Zadanie IV od węzła Lubin Północ (bez węzła) do węzła Lubin Południe, o długości ok. 11,3 km
  • Zadanie V od węzła Lubin Południe (bez węzła) do węzła Legnica II (A-4), o długości około 22,6 km
W ten sposób ruszyły procedury przetargowe na budowę ponad 81 km trasy S3, która położona jest w uzupełniającym korytarzu TINA łączącym wybrzeże Polski z paneuropejskimi korytarzami transportowymi. Prowadzi południkowo od zespołu portów morskich Świnoujście-Szczecin na północy, następnie wzdłuż zachodniej granicy kraju, przez ośrodki miejskie Gorzowa Wlkp. i Zielonej Góry, Zagłębie Miedziowe (Głogów, Lubin, Polkowice, Legnica). Budowa odcinka Nowa Sól - Legnica (A-4) przewiduje powstanie miedzy innymi 98 szt. obiektów inżynierskich w tym m.in. mostów, estakad, wiaduktów oraz przejść dla zwierząt. Podpisanie umowy i rozpoczecie prac planowane jest na 2014 r.

Zbiorcze zestawienie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można znaleźć pod następującym adresem www: https://www.gddkia.gov.pl/pl/62/powyzej-progow-unijnych,status-inprogress

Źródło i zdjęcie: GDDKiA

PODZIEL SIĘ:
OCEŃ: