Lafarge w Polsce, jeden z czołowych producentów cementu, dba nie tylko o najwyższą jakość swoich produktów i usług, wyznacza też trendy we wzornictwie opakowań. Firma wprowadziła właśnie nową formułę cementu, której towarzyszy również odświeżenie projektu graficznego worków. Atrakcyjne opakowania podkreślają walory produktu kluczowe dla jego użytkowników - wytrzymałość końcową, dynamikę przyrostu wytrzymałości oraz urabialność cementu. Zapewniają też łatwą identyfikację i prezentują korzyści dla klientów.
Nowa formuła w nowej odsłonie
Opracowana w wyniku przeprowadzonych modernizacji i inwestycji nowa formuła cementu podkreślona została zupełnie nowym opakowaniem, które charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością i bardziej czytelnym oznakowaniem. Jego wygląd jest spójny dla całej linii produktowej, ale podkreśla też walory każdej z kategorii: Ekspert, Standard oraz Special. Zróżnicowana kolorystyka pozwala na szybkie rozpoznanie poszczególnych produktów w składach budowlanych. Na nowych workach klienci z łatwością odnajdą również najważniejsze parametry. Na froncie każdego worka umieszczone są dwie ikonografiki pokazujące kluczowe korzyści dla użytkowników. Dodatkowo boki opakowań tworzą na palecie widoczny i rozpoznawalny z większej odległości wzór.
"Dążymy do tego, aby produkty marki Lafarge miały nie tylko innowacyjny skład, ale także nowoczesny wygląd. Wybraliśmy przejrzysty i atrakcyjny styl przekazu, wzmocniony infografikami eksponującymi najważniejsze parametry produktów. Wierzymy, że nowy wygląd worków zostanie dobrze przyjęty przez klientów, którzy docenią spójność i klarowność komunikacji oraz jakość i wytrzymałość opakowań" - komentuje Szymon Karwowski, Dyrektor Sprzedaży B2C.
Nowe technologie
Priorytetem Lafarge w Polsce jest dbałość o najwyższą jakość oferowanych produktów i usług. Firma od lat inwestuje w rozwój i modernizację swoich cementowni, wprowadzając innowacyjne rozwiązania. W marcu br. w Cementowni Kujawy została uruchomiona nowa technologia produkcji cementu tzw. "seperate griding", która polega na oddzielnym przygotowaniu i mieleniu dodatków do cementu. Ponadto zakład posiada nowatorskie, w pełni zautomatyzowane laboratorium, w którym próbki poddawane są stałej, laserowej kontroli jakości. W 2017 roku Lafarge w Polsce przeprowadził także remonty i projekty inwestycyjne w swojej drugiej cementowni w Małogoszczu. Zrealizowane tam prace przyczyniły się do usprawnienia działalności zakładu, optymalizacji procesów oraz zminimalizowania śladu środowiskowego cementowni.
"Dokładamy wielu starań, aby nasze produkty w jak największym stopniu odpowiadały na potrzeby naszych klientów, dlatego stale inwestujemy w technologie. To, co wyróżnia nasz cement na rynku, to bardzo dobra wytrzymałość końcowa, dynamika narastania wytrzymałości, urabialność oraz innowacyjne opakowania. Chcemy, aby wykonawcy czuli, że nasze produkty dają im gwarancję jakości, dzięki czemu ich praca stanie się łatwiejsza" - powiedział Tomasz Tulibacki, Dyrektor ds. Zarządzania Wartością Klienta.
Wszystkie cementy marki Lafarge posiadają znak "Pewny Cement", przyznawany przez Stowarzyszenie Producentów Cementu. "Pewny Cement" jest potwierdzeniem spełnienia najwyższych wymagań normowych i technicznych na etapie produkcji, konfekcjonowania oraz dystrybucji. Znak jest gwarancją bezpieczeństwa oraz najwyższej jakości produktu.
Źródło i zdjęcie: LafargeHolcim