Cemex Polska otrzymał Złoty Laur Konsumenta. Firma zajęła 1. miejsce w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie”. Głosujący docenili rozwijaną przez Cemex markę Vertua, obejmującą portfolio produktów niskoemisyjnych. Organizatorem konkursu jest redakcja „Stron Biznesu” i „Stron Rynku”, dodatków ukazujących się odpowiednio w Dzienniku Gazecie Prawnej i w Gazecie Wyborczej.
Laur Konsumenta to czołowy, ogólnopolski plebiscyt popularności produktów i usług prowadzony od 17 lat.
W tegorocznej edycji wydarzenia, Cemex Polska uzyskał Złoty Laur Konsumenta. Należąca do firmy marka niskoemisyjnych betonów Vertua uzyskała najwięcej wskazań (21%) w kategorii „Ekologiczne strategie w biznesie”.
Cemex, jako laureat plebiscytu, uzyskał prawo do oznaczania produktów Vertua godłem nagrody Laur Konsumenta 2023.
– Zależy nam na tym, by nasze produkty i usługi odpowiadały na potrzeby klientów, dlatego konsekwentnie doskonalimy ofertę Cemex. Dążąc do ograniczania naszego wpływu na środowisko, systematycznie rozwijamy m.in. produkty dla zrównoważonego budownictwa, które pozwalają na znaczącą redukcję śladu węglowego w ramach realizowanych inwestycji. Cieszymy się, że konsumenci docenili nasze starania, bo to z myślą o nich tworzymy wciąż nowe rozwiązania – mówi Piotr Karbownik, Menadżer Zespołu ds. Zarządzania Produktami w Cemex Polska.
W 2021 roku Cemex zaoferował swoim klientom pierwsze niskoemisyjne produkty Vertua. Obecnie marka Vertua ewoluowała, bo oprócz niskoemisyjnego portfolio, klienci mogą również znaleźć rozwiązania z obszaru efektywności energetycznej, gospodarowania wodą, materiałów z recyklingu oraz betonów umożliwiających optymalizację w projektowaniu.
Wdrażanie nowoczesnych i zrównoważonych rozwiązań produktowych wpisuje się w globalną strategię Cemex pt. „Future in Action”. Jej cel to przeciwdziałanie zmianom klimatu, m.in. poprzez redukcję emisji dwutlenku węgla w zakładach produkcyjnych.
Do 2050 roku Cemex zamierza dostarczać wszystkim klientom na świecie beton o zerowej emisji CO2 netto.
Laur Konsumenta/Klienta
Konkurs Laur Konsumenta/Klienta jest organizowany od 2004 roku. O przyznaniu nagród i wyróżnień decydują wyniki sondażu z udziałem konsumentów, realizowanego telefonicznie oraz online.
Nagrody przyznawane są produktom i usługom, które uzyskają największą liczbę głosów w danej kategorii. W każdej kategorii wyłanianych jest 3 laureatów. W zależności od uzyskanego wyniku, otrzymują oni złote, srebrne lub brązowe godło Laur Konsumenta/Klienta.
O Cemex
Cemex to globalna firma z branży materiałów budowlanych, która troszczy się o lepszą przyszłość, dzięki zrównoważonym produktom i rozwiązaniom. Poprzez nieustanne innowacje oraz szeroko zakrojone prace badawcze i rozwojowe, firma dąży do osiągnięcia neutralności klimatycznej. Cemex to lider gospodarki o obiegu zamkniętym w sektorze budowlanym, a dzięki wdrażaniu nowych technologii, jest również pionierem w zakresie wykorzystania paliw alternatywnych i surowców wtórnych w procesach produkcyjnych. Cemex oferuje cement, beton towarowy, kruszywa oraz rozwiązania urbanizacyjne na rozwijających się rynkach całego świata, a międzynarodowy zespół świadczy na rzecz klientów wysokiej jakości usługi, wykorzystując technologie cyfrowe.
Więcej informacji na www.cemex.pl
Rozwój i wdrażanie technologii materiałów bu¬dowlanych CEMEX jest częścią globalnego ne¬tworku ds. badań i rozwoju, na czele z Centrum Badań CEMEX z Siedzibą w Szwajcarii.
Prawa autorskie © 2023 CEMEX Innovation Holding Ltd., Szwajcaria; Wszystkie prawa zastrzeżone.