Firma Xella Polska uruchomiła nowoczesną platformę e-zamówień - XeZam. To rozbudowane narzędzie, które powstało, by usprawnić i przyspieszyć składanie zamówień na zakup produktów Ytong, Silka i Multipor, a także na transport towarów z zakładów Xella Polska do konkretnej lokalizacji.
System XeZam to innowacyjna platforma do składania e-zamówień. Działa od marca pod adresem zamowienia.xella.pl. Zbudowano ją w oparciu o nowoczesne oprogramowanie, intuicyjną nawigację, czytelny układ graficzny - wszystko po to, by proces składania zamówień maksymalnie uprościć i skrócić. Wystarczy kilka minut, by dokonać zamówienia na zakup produktów Ytong, Silka i Multipor łącznie z transportem we wskazane miejsce.
Platforma XeZam w czasie rzeczywistym informuje Klientów o warunkach płatności, a także na bieżąco przedstawia saldo operacji handlowych z firmą Xella Polska.
Istotną funkcją jest również możliwość składania ewentualnych reklamacji. Teraz na jednej platformie można dokonywać wielu operacji i mieć stały podgląd statusu realizacji konkretnego zamówienia.
Charakterystyka platformy XeZam:
- szybkie i wygodne składanie zamówień na produkty Ytong, Silka, Multipor oraz transport organizowany przez Xella Polska,
- stały dostęp do informacji o statusie realizacji zamówienia,
- uproszczone formularze - system zapamiętuje raz wprowadzane dane, co przy kolejnych wizytach pozwala zaoszczędzić sporo czasu (autouzupełnianie danych takich jak: adresy dostaw, dane osób upoważnionych do odbioru towaru oraz kierowców),
- możliwość składania zamówień o każdej porze i w każdym miejscu (system wyświetla się także na urządzeniach mobilnych),
- stale aktualizowane informacje o płatnościach, stanie salda oraz wysokości limitu kredytowego,
- usprawniony kontakt z pracownikami Działu Obsługi Klientów,
- natychmiastowe przesyłanie upoważnień dla kierowców do zakładów Xella Polska,
- łatwiejszy sposób składania reklamacji i znaczne przyspieszenie procesu ich rozpatrywania.
Źródło: Xella Polska