Największy rynek nieruchomości, zamożność mieszkańców, dynamika rozwoju, prestiż – w Polsce dla targów Build nie ma lepszego miejsca niż stolica.
Te atuty sprawią, że targi Warsaw Build 2013, które odbędą się w dniach 10-12 września, są prawdziwym świętem dla szeroko pojętej branży budowlanej.
- Do wspomnianych już walorów, dodam również to, że targi, choć będzie to ich pierwsza edycja, już teraz cieszą się dużym zainteresowaniem zagranicznych wystawców – mówi Anna Rabiej, project manager targów Warsaw Build 2013. - To możliwe dzięki temu, że jesteśmy organizatorem, który działa globalnie.
Chodzi o to, że Warsaw Build 2013 organizuje firma Lentewenc, która jest polską spółką-córką ITE Group, targowego giganta, który posiada przedstawicielstwa w 15 państwach.
- To właśnie dzięki naszej współpracy z pozostałymi biurami i wykorzystaniu bazy klientów, targi Build będą miały charakter międzynarodowy w rzeczywistości, a nie tylko z nazwy - dodaje Anna Rabiej. - Z zagranicy przyciągamy nie tylko wystawców, ale również potencjalnych kontrahentów.
Project manager wskazuje, że organizacja imprezy w warszawskim centrum EXPO XXI sprawia, że zagraniczni klienci odwiedzający targi nie są narażeni na kłopoty logistyczne – 15 minut od lotniska Chopina, 10 minut od ścisłego centrum stolicy.
- Oczywiście zapraszamy do Warszawy przedsiębiorców nie tylko z zagranicy ale przede wszystkim z Polski. Będzie to doskonała okazja do tego aby poszerzyć swoje kontakty w branży – mówi Rabiej.
Firmy, które będą obecne na targach Warsaw Build 2013 zaprezentują produkty od materiałów i chemii budowlanej, po sprzęt budowlany i narzędzia.
Równocześnie z targami Warsaw Build 2013 odbędą się targi: CERTIBA 2013, Interiors&Design Warsaw 2013 oraz Windows&Doors Warsaw 2013.
Swoją obecność na targach potwierdzili już wystawcy z Włoch, Hiszpanii, Turcji, Rosji, Chin i Ukrainy.
Materiał:
Montemedia
Organizowane przez ITE Group moskiewskie targi MosBuild to największa w Europie i jedna z największych na świecie imprez wystawienniczych, która jest poświęcona szeroko pojętej branży wykończeniowej i budowlanej. MosBuild gromadzi ponad 2 tys. wystawców, których ofertę ogląda ponad 100 tys. osób.
Źródło i zdjęcia: Lentewenc