Libet, producent galanterii betonowej, po raz kolejny potwierdził swoje znaczenie na rynku budowlanym. Podczas odbywającej się 23 czerwca br. gali wręczenia tytułów "Budowlanej Marki Roku 2016", producent triumfował w kategorii "Kostka brukowa". W scenerii Pałacu na wodzie hotelu VeneciaPalace w Michałowicach koło Warszawy nagrodę odebrała Katarzyna Nosalik, Dyrektor Marketingu w firmie Libet S.A.
Tytuły Budowlanej Marki Roku zostały przyznane 12. rok z rzędu, tym razem aż w 46 kategoriach. Firma Libet powtórzyła sukces sprzed roku, co świadczy o niesłabnącym zaufaniu klientów do oferowanych przez nią produktów oraz dużym uznaniu dla ich wysokiej jakości. Nagroda niewątpliwie umocniła także Libet na pozycji lidera wśród producentów kostki brukowej z segmentu Premium.Tytuł Budowlanej Marki Roku jest liczącym się wyróżnieniem, ponieważ przyznaje się go na podstawie opinii fachowców z branży, którzy na co dzień mają do czynienia z produktami wielu marek. Specjalne badania przeprowadzane są telefonicznie, a ankietowani mają za zadanie określić, z jakich materiałów korzystają najczęściej, wskazać te najwyższej jakości, a także wybrać takie, które charakteryzują się najlepszym stosunkiem jakości do ceny. W ramach czerwcowej Gali firma Libet otrzymała również statuetkę Złotego Championa Roku 2016, która wyraża pozytywne postrzeganie jej wyrobów przez wykonawców w szerszej perspektywie, bo na przestrzeni kilku ostatnich lat.
Poznanie opinii ekspertów oraz motywów, jakimi się kierują przy wyborze materiałów to dla Libet źródło bardzo cennej wiedzy, która może być wykorzystywana jako narzędzie marketingowe, a także podstawa do podejmowania decyzji odnośnie dalszych działań. Samo wyróżnienie jest ponadto wyrazem dużego zaufania użytkowników do produktów oraz potwierdzeniem słuszności wysiłków firmy wkładanych w ciągły rozwój, doskonalenie oferty i podnoszenie innowacyjności.
Źródło: Libet