Firma Bruk-Bet otrzymała w ostatnim czasie dwa ważne wyróżnienia, które przyznane zostały dzięki głosom konsumentów oraz wykonawców z branży budowlanej. Małopolski producent został nagrodzony Złotym Laurem Klienta 2014 oraz znalazł się wśród laureatów Budowlanej Marki Roku 2014. W obu przypadkach wyróżnione zostały kostki brukowe, sztandarowe produkty firmy.
Złoty Laur Klienta 2014
Laur Klienta to największy ogólnopolski projekt konsumencki, w którym wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki w swoich kategoriach.W kategorii "Kostka Brukowa" bezkonkurencyjny w tym roku okazał się flagowy produkt firmy Bruk-Bet. W głosowaniu udział wzięło ponad 800 respondentów, którzy docenili wysoką jakość, różnorodność oraz bogate wzornictwo kostek brukowych z linii Prestige.
"Nagroda, jaką zostaliśmy wyróżnieni przez naszych klientów, jest dla nas bardzo cenna. Złoty Laur Klienta 2014 przyznany naszym kostkom brukowym ma nie tylko charakter prestiżowy, ale jest przede wszystkim wyrazem uznania dla naszej marki i produktów. Opinie klientów są szczególnie ważne, gdyż potwierdzają trafność naszych działań i kierunku rozwoju naszej firmy" - komentuje Jarosław Kwaśniak, menedżer działu Promocji i Rozwoju Produktów w firmie Bruk-Bet.
Budowlana Marka Roku 2014
Budowlana Marka Roku to z kolei jedno z najważniejszych wyróżnień branżowych przyznawane przez polskich wykonawców. Po raz kolejny, wśród laureatów w kategorii "Kostka brukowa" znalazła się firma Bruk-Bet, otrzymując brązową statuetkę. "Sukces firmy Bruk-Bet, starannie budowany przez 30 lat, to wynik ciągłego dążenia do rozwoju oraz odwagi w poszukiwaniu innowacyjnych rozwiązań. Przyznana nagroda jest potwierdzeniem silnej pozycji naszej marki na rynku oraz wysokiej jakości oferowanych przez nas produktów" - podsumował Jarosław Kwaśniak.
Firma Bruk-Bet to przedsiębiorstwo rodzinne z wyłącznie polskim kapitałem, istniejące od 1984 r. Swoją silną pozycję rynkową zyskała produkując wysokiej jakości kostki brukowe. Przez lata Bruk-Bet był pionierem rynku, który, dzięki wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań, oferował klientom liczne nowości produktowe. Jako pierwszy wprowadził na polski rynek stylizowane kostki typu Stare Miasto, postarzane kostki Antic oraz wyroby Realit oraz Uni Split. Dziś, będąc niekwestionowanym liderem w zakresie skali, różnorodności i nowatorstwa produktów, może poszczycić się jedną z najszerszych ofert produktowych wśród europejskich producentów.
Źródło i zdjęcia: Bruk-Bet